Pages Menu
Categories Menu

Najlepszy Pre Workout posiłek Paliwo intensywnym treningu

Jeśli chodzi o pakowanie na funtów mięśni ciała stałego, to jest bardzo ważne, aby spożywać najlepiej przed treningiem posiłek możliwe. Dobrze wyważony posiłek przed treningiem pozwala uwolnić stały strumień energii w całej sesji siłowni, zachować swoje ciało w stan anaboliczny, a zapewniam wykonujesz na swoją mocą szczytową. Jednakże, jeśli nie spożywać odpowiednie składniki odżywcze przed treningiem, można nie tylko brakuje siły i energii, ale ostatecznie zostanie wysłany w stan kataboliczny i cierpią z powodu marnotrawstwa mięśni.

Najlepszy Pre Workout posiłek Paliwo intensywnym treningu

Zanim pójdziemy prosto do jakich składników odżywczych tworzą najlepszą pre treningu posiłek paliwa twój intensywnym treningu jedna bardzo ważna zasada, że ​​trzeba być uwodnione. Upewnij się, że piją dobrą ilość wody w ciągu dnia. Niezależnie od tego, jak doskonalić swoją wstępną treningu posiłek może być, jeśli nie są właściwie nawilżona będziesz robił treningu ogromna niesprawiedliwość.

Pozycja nr 1

Najlepszy Pre Workout posiłek Paliwo intensywnym treningu

Białko: Spożywanie odpowiedniej ilości i rodzaju białka pozwoli organizmowi na pobyt w stan anaboliczny i uniknąć marnotrawstwa mięśni podczas treningu. Polecam się ten element od białka serwatki, ponieważ jest szybko wchłaniany. 30-40 gramów białka przyczynia się do dobrego wstępnego treningu posiłku, jednak dodanie kazeiny sprawia, że ​​najlepszy posiłek przed treningiem. Powodem kazeina jest tak ważne jest, ponieważ będzie to spowolnić uwalnianie białka, aby dać Ci stały strumień energii.

– autor artykułu